+38 050 513 52 73

10 ознак "правильної" візитівки

Правильна візитка - найпростіший, але в той же час надзвичайно ефективний бізнес-інструмент. Порівняно мала кількість інформації, представлена на візитці, передбачає особливий, прискіпливий підхід до її розробки та виготовлення.

Створюючи свою неповторну правильну візитку, зверніть особливу увагу на такі її елементи:

1. Текст правильної візитки.

Поширена помилка - бажання розмістити на прямокутнику розміром 5 на 9 сантиметрів БАГАТО інформації. Не робіть з візитки рекламний буклет з фотографіями вашої продукції, перерахуванням всіх її переваг і картою проїзду до вашого офісу. Для правильної візитки цілком достатньо назви фірми (і, можливо, видів діяльності), прізвища, імені, по батькові та посади власника візитки, його контактних даних (адреса, телефон, електронна пошта). Використовувати зворотню сторону візитки для додаткової інформації вкрай небажано. А дублювання тексту іноземною мовою - поганий тон. Якщо у вас є зарубіжні партнери, замовте окрему партію візиток спеціально для них.

2. Графіка і фон для правильної візитки.

Порада одна - не зловживайте графікою! За великим рахунком, на правильній візитці допустимо використання лише логотипу та графічних елементів фірмового стилю. А дублювати текст "будівельні роботи" малюнком кельми або каски варто лише у випадку, якщо ваші клієнти не вміють читати або не можуть знайти цей текст на тлі багатоповерхової будівлі, яку ви зробили фоном вашої візитки. Про те, чи доречний портрет себе, коханого, я думаю, і говорити не потрібно. Ви зрозуміли, так?

3. Розташування елементів правильної візитки.

Все просто - на візитній картці дотримуйтесь логічних текстових конструкцій. А зручність візитки перевірити легко - візьміть її в ліву руку, телефон - в праву, як би намагаючись подзвонити. Великий палець закриває частину номера телефону? Робіть висновки.

4. Шрифти, використовувані на правильній візитці.

При всьому багатстві вибору іншої альтернативи немає: максимум - два різних шрифти. Не зловживайте різними накресленнями і ефектами (ще подумають, що ви в текстовому редакторі візитку малювали).

5. Кольорова гамма правильної візитної картки.

Сім кольорів у веселки, мільйони відтінків на моніторі, а ми будемо використовувати для візитки всього лише два-три контрастних. Та ще й з урахуванням своїх фірмових кольорів. Негусто? Гаразд, умовили, білий і чорний це теж кольори.

6. Матеріал, з якого робимо правильну візитівку

Тут варіантів - море. Різні види паперів, пластиків, екзотичних матеріалів для виготовлення візиток - на будь-який смак. Присутність смаку вітається.

7. Спосіб виготовлення правильної візитки.

Офсетний друк, шовкотрафарет, тиснення, висікання - у вашому розпорядженні десятки технологій виготовлення візитної картки та їх комбінації. Тільки пообіцяйте мені одне: ви ніколи, ні за яких умов не будете друкувати візитки на струменевому або лазерному принтері і вирізати їх ножицями. Хіба що вам подобаються екземпляри з потертим текстом, поплившим від води, плямами і хвилястими краями.

8. Зберігання правильної візитки.

 Придбайте собі візитницю. А для задніх кишень штанів знайдіть більш відповідне застосування.

9. Виправлення на правильній візитці.

Помінявся номер телефону? Терміново біжіть замовляти нові візитки. Виправлення, зроблені кульковою ручкою, звичайно, допоможуть дізнатися нові координати, а заодно вкажуть на ваше дещо несерйозне ставлення до бізнесу.

10. Ашипкі в тексті правильних візиток.

Перевірте текст візиток, коли замовляєте їх. Перевірте текст візитки, коли стверджуєте макет. Попросіть роздрук макету і ще раз перевірте текст візитки. Покажіть макет співробітникам - нехай перевірять. Перевірте текст візитки, коли забираєте готовий тираж. Одна маленька помилочка в маленькій візитці набагато гірше, ніж десяток в багатосторінковому буклеті.

 


Переклад виконала Анна Романова